BGM Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Analyse: Vragen en antwoorden

+13
swaf
Hyun
Line
zevenzaventemse
nico1989
Sven
witkap
bart
Pieter
Bladluisje
Torres
Andreas De Brabandere
Kristof
17 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Analyse: Vragen en antwoorden - Pagina 2 Empty Re: Analyse: Vragen en antwoorden

Bericht  Bladluisje vr jun 05, 2009 3:51 pm

witkap schreef:ik zie iedereen graag maar, de integriteit van een docent in twijfel trekken gaat er voor mij wat over. Volgens mij heeft die gast geen reputatie op gebied van mensen kloten.

het was helemaal ni mijn bedoeling om een docent in twijfel te trekken door te insinueren dat ie ons zou kunnen kloten...
tis gewoon dat er vorig jaar blijbaar 'het gerucht' ging dat het openboek was en dat dat toen niet zo was
niet dat het nu een grucht is, want hij heeft het wel degelijk in de klas gezegd...
Bladluisje
Bladluisje

Aantal berichten : 86
Registratiedatum : 22-10-08
Leeftijd : 34
Woonplaats : Turnhout

http://www.radiobembem.be

Terug naar boven Ga naar beneden

Analyse: Vragen en antwoorden - Pagina 2 Empty Re: Analyse: Vragen en antwoorden

Bericht  witkap vr jun 05, 2009 3:56 pm

Bladluisje schreef:
witkap schreef:ik zie iedereen graag maar, de integriteit van een docent in twijfel trekken gaat er voor mij wat over. Volgens mij heeft die gast geen reputatie op gebied van mensen kloten.

het was helemaal ni mijn bedoeling om een docent in twijfel te trekken door te insinueren dat ie ons zou kunnen kloten...
tis gewoon dat er vorig jaar blijbaar 'het gerucht' ging dat het openboek was en dat dat toen niet zo was
niet dat het nu een grucht is, want hij heeft het wel degelijk in de klas gezegd...

me schapeken zou het dan ook ni beter geweest zijn moest ge deze informatie erbij gezet hebben van in het begin.
en trouwens bij twijfel kunt ge die gast nog altij een mailke sturen
witkap
witkap

Aantal berichten : 185
Registratiedatum : 22-10-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Analyse: Vragen en antwoorden - Pagina 2 Empty Re: Analyse: Vragen en antwoorden

Bericht  Andreas De Brabandere vr jun 05, 2009 4:00 pm

da is toch allemaal geen reden om zo te reageren.
Andreas De Brabandere
Andreas De Brabandere

Aantal berichten : 248
Registratiedatum : 22-10-08
Leeftijd : 35
Woonplaats : Gent

Terug naar boven Ga naar beneden

Analyse: Vragen en antwoorden - Pagina 2 Empty Re: Analyse: Vragen en antwoorden

Bericht  bart vr jun 05, 2009 4:00 pm

witkap schreef:
en trouwens bij twijfel kunt ge die gast nog altij een mailke sturen

Wat overigens nog niet zo eenvoudig blijkt... Smile

bart

Aantal berichten : 117
Registratiedatum : 28-10-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Analyse: Vragen en antwoorden - Pagina 2 Empty Re: Analyse: Vragen en antwoorden

Bericht  witkap vr jun 05, 2009 4:06 pm

Andreas De Brabandere schreef:da is toch allemaal geen reden om zo te reageren.
tviel nog goe mee (toch als ge mij kent)
bart schreef:
witkap schreef:
en trouwens bij twijfel kunt ge die gast nog altij een mailke sturen
Wat overigens nog niet zo eenvoudig blijkt... Smile
ik heb er goede ervaringen mee, paar weken terug de zaterdag een mailke gestuurd en zondagochtend om 7u al antwoord (mss kwam hij net terug van cafe maar toch)
witkap
witkap

Aantal berichten : 185
Registratiedatum : 22-10-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Analyse: Vragen en antwoorden - Pagina 2 Empty Re: Analyse: Vragen en antwoorden

Bericht  Kristof vr jun 05, 2009 4:08 pm

Line schreef:
Torres schreef:Welke films hebben wij in feite weer allemaal gezien? Kweet ze nie meer allemaal ... mss lijstje maken?

> la double vie
> die andere film daar van kieslowski
> lost highway
> mulholand drive
> euhm

de poolse bruid (topfilm overigens :p)

Van kieslowski hebben we 2 films van de decaloog gezien: de nummers weet ik niet meer, maar geboden waren: gij zult geen afgoden vereren en gij zult andermans vrouw niet nemen (ofzoiets).

+ Diene big brother film

Kristof

Aantal berichten : 297
Registratiedatum : 26-10-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Analyse: Vragen en antwoorden - Pagina 2 Empty Re: Analyse: Vragen en antwoorden

Bericht  Andreas De Brabandere vr jun 05, 2009 4:15 pm

1.3 Mise-en-scène en ruimte.
1.4 Mise-en-scène en tijd.

wat bedoeld hij hier dan? De mise en scène dat je daarboven hebt beschreven in verband brengen met tijd en ruimte? Ge kunt dan toch nie meer zeggen dan in welke tijd en waar het zich afspeelt?
Andreas De Brabandere
Andreas De Brabandere

Aantal berichten : 248
Registratiedatum : 22-10-08
Leeftijd : 35
Woonplaats : Gent

Terug naar boven Ga naar beneden

Analyse: Vragen en antwoorden - Pagina 2 Empty Re: Analyse: Vragen en antwoorden

Bericht  swaf vr jun 05, 2009 4:17 pm

Moet keer kijken op dokeos naar de voorbeelden van David Lynch (Lost Highway) en het een beetje nadoen.
swaf
swaf

Aantal berichten : 172
Registratiedatum : 31-10-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Analyse: Vragen en antwoorden - Pagina 2 Empty Re: Analyse: Vragen en antwoorden

Bericht  thibaut vr jun 05, 2009 5:55 pm

Andreas De Brabandere schreef:1.3 Mise-en-scène en ruimte.
1.4 Mise-en-scène en tijd.

wat bedoeld hij hier dan? De mise en scène dat je daarboven hebt beschreven in verband brengen met tijd en ruimte? Ge kunt dan toch nie meer zeggen dan in welke tijd en waar het zich afspeelt?

ik vraag mij dat eigenlijk ook af.
hoe moet je die vragen nu juist interpreteren ?

thibaut

Aantal berichten : 109
Registratiedatum : 22-10-08
Leeftijd : 35
Woonplaats : Uitbergen

Terug naar boven Ga naar beneden

Analyse: Vragen en antwoorden - Pagina 2 Empty Re: Analyse: Vragen en antwoorden

Bericht  Elke vr jun 05, 2009 9:54 pm

Het ruimtelijke van uw mise-en-scene; de 2 en 3dimensionaliteit - hoe deze worden behandeld.. 'screenspaces' en 'depth cues' - 3dimensionaliteit door POV
Tijd ga wa over lengte van shots, ritme en tempo blijkbr ( zie p5 en 6 van die analyse van lost highway)

Elke

Aantal berichten : 14
Registratiedatum : 30-11-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Analyse: Vragen en antwoorden - Pagina 2 Empty Re: Analyse: Vragen en antwoorden

Bericht  Seppe zo jun 07, 2009 10:12 am

Wat wordt bedoeld met "spotgeluiden" bij de draaiboekreconstructie?

Seppe

Aantal berichten : 1
Registratiedatum : 05-05-09

Terug naar boven Ga naar beneden

Analyse: Vragen en antwoorden - Pagina 2 Empty Re: Analyse: Vragen en antwoorden

Bericht  witkap zo jun 07, 2009 10:27 am

Seppe schreef:Wat wordt bedoeld met "spotgeluiden" bij de draaiboekreconstructie?

uitgelegd bij vakken
witkap
witkap

Aantal berichten : 185
Registratiedatum : 22-10-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Analyse: Vragen en antwoorden - Pagina 2 Empty Re: Analyse: Vragen en antwoorden

Bericht  Chris ma jun 08, 2009 2:40 pm

Sven, nog bedankt voor die bladzijde nummers. Dat heeft wel flink geholpen! Er waren toch nog wat mensen blijkbaar die hun cursus aan het doorspitten waren. Wat een goede uitvinding dit forum cheers
Ik heb het wel niet in eigen woorden gezet. Ik had niet gehoord dat dat moest.

Chris

Aantal berichten : 34
Registratiedatum : 04-11-08
Leeftijd : 39
Woonplaats : Lierop (NL) / Leuven

Terug naar boven Ga naar beneden

Analyse: Vragen en antwoorden - Pagina 2 Empty Re: Analyse: Vragen en antwoorden

Bericht  Kristof ma jun 08, 2009 2:46 pm

mercikes sven! Smile

Kristof

Aantal berichten : 297
Registratiedatum : 26-10-08

Terug naar boven Ga naar beneden

Analyse: Vragen en antwoorden - Pagina 2 Empty Re: Analyse: Vragen en antwoorden

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum