BGM Forum
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

AUDIOTECHNIEKEN - Examenvragen en antwoorden

+15
franknieuwenhuis
Chris
kwinten
Frederik
Hyun
Thomas C
Kikkalk
maartenparedis
Sven
Britt
bart
Andreas De Brabandere
Pieter
swaf
Jonas
19 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

AUDIOTECHNIEKEN - Examenvragen en antwoorden - Pagina 3 Empty Re: AUDIOTECHNIEKEN - Examenvragen en antwoorden

Bericht  thibaut di jun 02, 2009 1:12 am

is da ni gewoon zoals op pag 140 ? de onderste grafiek

thibaut

Aantal berichten : 109
Registratiedatum : 22-10-08
Leeftijd : 35
Woonplaats : Uitbergen

Terug naar boven Ga naar beneden

AUDIOTECHNIEKEN - Examenvragen en antwoorden - Pagina 3 Empty Re: AUDIOTECHNIEKEN - Examenvragen en antwoorden

Bericht  bart di jun 02, 2009 1:14 am

Andreas De Brabandere schreef:Wa dat ik eigenlijk nie zo snap bij vraag 3 is die gain. Wa is da precies en hoe moet ik da aanduiden. Die staan allemaal boven het tresholdpunt in de vraag en in het boek staat er op die tekeningskes geene gain en er staat eigenlijk niets boven het tresholdpunt buiten unitity gain en het gecompresserde signaal.

Ik denk dat bij die vraag in elk geval gaat over compressors met fixed treshold (zeker gezien hij ook het rotatiepunt vraagt). 0dB gain is dan gewoon de eerste figuur op blz40 en 10dB de tweede figuur, waar er 10dB versterking is toegepast, waardoor er rotatie is rond het rotatiepunt. Wat ik niet snap aan die figuur is waarom de treshold mee opschuift als hij fixed is...

bart

Aantal berichten : 117
Registratiedatum : 28-10-08

Terug naar boven Ga naar beneden

AUDIOTECHNIEKEN - Examenvragen en antwoorden - Pagina 3 Empty Re: AUDIOTECHNIEKEN - Examenvragen en antwoorden

Bericht  Bert di jun 02, 2009 2:26 am

Even terugkomen op die quadraphonische opstelling; ge gaat uw virtuele geluidsbron toch lichtjes voor u plaatsen aangezien ge meer moeite gaat hebben om de geluidsbronnen achter u te plaatsen in de ruimte, ge weet gewoon dat ze daar zijn... maar het geluid zal rond uwe kop moeten gaan om uw oor te bereiken...
Bert
Bert

Aantal berichten : 157
Registratiedatum : 20-10-08
Leeftijd : 36
Woonplaats : Vichte (W-Vl) - Brussel

Terug naar boven Ga naar beneden

AUDIOTECHNIEKEN - Examenvragen en antwoorden - Pagina 3 Empty Re: AUDIOTECHNIEKEN - Examenvragen en antwoorden

Bericht  Jonas di jun 02, 2009 8:59 am

Bert schreef:Even terugkomen op die quadraphonische opstelling; ge gaat uw virtuele geluidsbron toch lichtjes voor u plaatsen aangezien ge meer moeite gaat hebben om de geluidsbronnen achter u te plaatsen in de ruimte, ge weet gewoon dat ze daar zijn... maar het geluid zal rond uwe kop moeten gaan om uw oor te bereiken...

nu komt het lik over da je oren vanvoor op je hoofd staan, en bij mij staan die toch langzij, maar kversta je punt... Very Happy
Jonas
Jonas

Aantal berichten : 142
Registratiedatum : 05-01-09

Terug naar boven Ga naar beneden

AUDIOTECHNIEKEN - Examenvragen en antwoorden - Pagina 3 Empty Re: AUDIOTECHNIEKEN - Examenvragen en antwoorden

Bericht  Pieter di jun 02, 2009 9:22 am

AUDIOTECHNIEKEN - Examenvragen en antwoorden - Pagina 3 413591775_3876645328
Pieter
Pieter
Admin
Admin

Aantal berichten : 598
Registratiedatum : 25-10-08
Leeftijd : 35
Woonplaats : Kaprijke - Brussel

Terug naar boven Ga naar beneden

AUDIOTECHNIEKEN - Examenvragen en antwoorden - Pagina 3 Empty Re: AUDIOTECHNIEKEN - Examenvragen en antwoorden

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum