De "hoe was het" topic
+13
Koen
Beez
Thomas C
Torres
kwinten
Andreas De Brabandere
Jappe
Dries
Kikkalk
Hyun
Geert
Pieter
swaf
17 plaatsers
Pagina 3 van 4
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Re: De "hoe was het" topic
Kga er wel door zijn.
swaf- Aantal berichten : 172
Registratiedatum : 31-10-08
swaf schreef:Kga er wel door zijn.
da gij goe zijt in die vakken, weten we nu ondertussen wel ...
Dries- Aantal berichten : 139
Registratiedatum : 16-10-08
Leeftijd : 33
Driezz schreef:swaf schreef:Kga er wel door zijn.
Beetje bitter? Ik antwoord gewoon op het topic, je moet je niet aangevallen voelen.
Misschien ook interessant voor de mensen van het forum om te weten wie er wel door is, dan weten ze ook naar wie ze eventuele vragen kunnen pm'en in augustus enzo.
Als ge nog in augustus op dit forum gaat zittenswaf schreef:
Misschien ook interessant voor de mensen van het forum om te weten wie er wel door is, dan weten ze ook naar wie ze eventuele vragen kunnen pm'en in augustus enzo.
Andreas De Brabandere- Aantal berichten : 248
Registratiedatum : 22-10-08
Leeftijd : 35
zo serieus allemaalswaf schreef:Driezz schreef:swaf schreef:Kga er wel door zijn.
Beetje bitter? Ik antwoord gewoon op het topic, je moet je niet aangevallen voelen.
Twas sowieso een smerig examen e. Die eerste theorievraag, de sample and hold, daar moest je efkes een 6-tal bladzijden uit de cursus letterlijk reproduceren van een gedeelte dat nooit echt als belangrijk werd beschouwd. Ie heeft dan nog het lef om het woordje "volledig" te onderstrepen... Natuurlijk iedereen die 2-hellings dingen goed aan het leren, and Sleeckx wist dat ook... dus vraagt ie iets anders.
Die ene oefening was ook niet te doen. Bodediagrammen zijn al moeilijk genoeg zonder dat er een opamp tussen zit. We hebben een 7tal oefeningen op bodediagrammen id les gemaakt, maar geen een met een opamp tussen. Dus vraagt ie één met. De moeilijkheidgraad vd oefeningen id les zijn echt niet representatief voor het examen ze. Toen dat hij die oefening opstelde wist hij gewoon dat niemand die ging juist hebben.
Trouwens, dat gezever van die vier versies... Iedereen had toch dezelfde vragen, niet?
Die ene oefening was ook niet te doen. Bodediagrammen zijn al moeilijk genoeg zonder dat er een opamp tussen zit. We hebben een 7tal oefeningen op bodediagrammen id les gemaakt, maar geen een met een opamp tussen. Dus vraagt ie één met. De moeilijkheidgraad vd oefeningen id les zijn echt niet representatief voor het examen ze. Toen dat hij die oefening opstelde wist hij gewoon dat niemand die ging juist hebben.
Trouwens, dat gezever van die vier versies... Iedereen had toch dezelfde vragen, niet?
Deels waarschijnlijk wel, maar ik heb een versie gezien met 3 grafieken, terwijl ik er zelf 'maar' 2 had (khad versie 2).
Kristof- Aantal berichten : 297
Registratiedatum : 26-10-08
Inderdaad, allemaal dezelfde vragen, gewoon 4 andere versies wat de volgorde van de vragen betreft.
Geen idee welke versie ik had, maar er waren ook twee grafieken (allee, een grafiek en een schema).
Driezz schreef:Inderdaad, allemaal dezelfde vragen, gewoon 4 andere versies wat de volgorde van de vragen betreft.
Idd, tis tenigste datn moe verandern en ne mist toen nog in nummerkes zetn :p
Torres schreef:Driezz schreef:Inderdaad, allemaal dezelfde vragen, gewoon 4 andere versies wat de volgorde van de vragen betreft.
Idd, tis tenigste datn moe verandern en ne mist toen nog in nummerkes zetn :p
1.
2.
3.
4.
5.
5.
Da stond er bij ik.
Torres schreef:Bie mi
1.
2.
4.
4.
5.
Gy ad ton mo 5 vragen ? ik 6 , dus dan moetn der wel degelijk verschillende versies roendgegoan zien
fuck
kging er mss ng deure kunn gewist zien
fuck fuck
Ja vent ... tku zi wi dat er 6e waarn ... moa tga ier overt feit dat er twee keern 4e stond
Op versie 2 stond er
1.
2.
2.
3.
4.
5.
Volgens mij kan dieen gewoon niet goed tellen
1.
2.
2.
3.
4.
5.
Volgens mij kan dieen gewoon niet goed tellen
Kristof- Aantal berichten : 297
Registratiedatum : 26-10-08
mich tunkt dè as we hei plat bliëven proaten dè er giënen iënen persoean er nog iets von gèt verstoan
ich snap gèn kloewete van wat er hei boeweve stoat
Vandaar dat een gematigd AN-gebruik op een forum misschien en pluspunt is
ich snap gèn kloewete van wat er hei boeweve stoat
Vandaar dat een gematigd AN-gebruik op een forum misschien en pluspunt is
Geert- Aantal berichten : 84
Registratiedatum : 02-11-08
Ik èn anders wel verstaan wuk daj gie getikt èd wi
> voe de an'ers onder oes: Ik heb anders wel begrepen wat jij hierboven neergetypt hebt hoor
Ik zei dus, 2 posts geleden: Ik denk dat het eerder microsoft word op een correcte wijze gebruiken is dat hij niet onder de knie heeft
Tot kijk !
> voe de an'ers onder oes: Ik heb anders wel begrepen wat jij hierboven neergetypt hebt hoor
Ik zei dus, 2 posts geleden: Ik denk dat het eerder microsoft word op een correcte wijze gebruiken is dat hij niet onder de knie heeft
Tot kijk !
Limburgers en West-Vlaanderers kunnen elkaar blijkbaar echt niet verstaan. Oost-Vlamingen zijn echter van alle markten thuis, homines universales zoals we zijn.
Pieter- Admin
- Aantal berichten : 598
Registratiedatum : 25-10-08
Leeftijd : 35
ik a zi gebrabbel anders ook verstoan wi
ik had zijn zinsnede ook verstaan hoor
ik had zijn zinsnede ook verstaan hoor
Tis leuk om in u eigen dialect te kunnen praten me mekaar, maar ik bijvoorbeeld als antwerpenaar moet er toch te lang over doen naar mijn goesting om het deftig te lezen
Dus mss ist beter als we allemaal een minimum AN gebruiken voor het gebruiksgemak op het forum?
Dus mss ist beter als we allemaal een minimum AN gebruiken voor het gebruiksgemak op het forum?
kwist dawe vroeg of loate ng aangesprookn gieng wordn wa betreft us taaltje.
Ik verstoant allemolle wi, en toeternietoe of dat int leimburgs is, ient antwerps, of int Gènts...
Pagina 3 van 4 • 1, 2, 3, 4
Pagina 3 van 4
Permissies van dit forum: