---SOLO---
+6
Andreas De Brabandere
Kristof
swaf
Bladluisje
Thomas C
thibaut
10 plaatsers
---SOLO---
voor mijn solo ben ik op zoek naar 2 acteurs (1 man, 1 vrouw).
zijn hier mensen met enige ervaring ? of is er soms iemand die 2 personen kent die iets van acteren kennen ?
alvast bedankt !
zijn hier mensen met enige ervaring ? of is er soms iemand die 2 personen kent die iets van acteren kennen ?
alvast bedankt !
thibaut- Aantal berichten : 109
Registratiedatum : 22-10-08
Leeftijd : 35
Re: ---SOLO---
kheb nieuwsbeelden nodig voor mijn solo
weet er iemand of je ergens archiefbeelden van vrt, vtm, cnn, whatever kunt downloaden?
weet er iemand of je ergens archiefbeelden van vrt, vtm, cnn, whatever kunt downloaden?
is hier iemand die aan een deftige condensatormicrofoon (+perche) kan geraken die 4 dagen (woensdag, donderdag, vrijdag, zaterdag) kan uitgeleend worden ?
thibaut- Aantal berichten : 109
uitgeleend ni direct, ma aan Schuman is er ne kleine winkel die vanalles verhuurd en voor studentenprojecten zelfs aan halve prijs... kweet de naam van de winkel ni, nog het adres, ik kan er alleen recht naartoe lopen:p
Iemand al gehoord van subliminal advertising? Wat als we nu in de solo elke 5 seconden 1 frame tussensteken waar "ZEER GOED" ofzo opstaat? Zou het werken?
swaf- Aantal berichten : 172
Registratiedatum : 31-10-08
Niemand houd u tegen om het te proberen (en het ons te laten weten)
Kristof- Aantal berichten : 297
Registratiedatum : 26-10-08
Zeg weet er iemand in welk formaat ge uw filmke moet mee nemen? En moet dat op dvd of usb mee genomen worden?
Andreas De Brabandere- Aantal berichten : 248
16/9 of 4/3, ge moogt kiezen
ik denk ni da het de bedoeling is da het op usb staat
ma ge kunt natuurlijk altijd save spelen en verschillende versies/dragers mee pakken
ik denk ni da het de bedoeling is da het op usb staat
ma ge kunt natuurlijk altijd save spelen en verschillende versies/dragers mee pakken
franknieuwenhuis- Aantal berichten : 26
Registratiedatum : 20-10-08
Leeftijd : 36
Ik heb mijn solo in 16/9 formaat gebrand met Toast. Wanneer ik deze op een 16/9 tv afspeel -> alles in orde. Als ik deze op een 4/3 afspeel geeft hij géén zwarte balken en valt er beeldinformatie weg .. Iemand die weet hoe dit komt? Want ik weet dus niet hoe de DVD-speler in Aula 1 zal reageren ..
mvg,
mvg,
Stevenvdr- Aantal berichten : 15
Registratiedatum : 08-11-08
Leeftijd : 34
Site!
Kheb ier ne channel gemaakt voor BGM, waar da iedereen die wil zijn solo kan droppen.
Bedoeld om elkaar's werk eens te kunnen bekijken, erover te discussiëren, of gewoon ervan te genieten.
BGM solo's
Cheers.
Bedoeld om elkaar's werk eens te kunnen bekijken, erover te discussiëren, of gewoon ervan te genieten.
BGM solo's
Cheers.
Laatst aangepast door Hyun op do mei 07, 2009 11:37 pm; in totaal 1 keer bewerkt
heb ne vraag...
hoe laadt ge uw filmkes eigelijk op zodat da 16/9 blijft?
want als ik mijn filmtjes (op youtube/facebook/...) oplaad woordt da altijd 4/3 beeld en is da lelijk uitgerokken...
hoe laadt ge uw filmkes eigelijk op zodat da 16/9 blijft?
want als ik mijn filmtjes (op youtube/facebook/...) oplaad woordt da altijd 4/3 beeld en is da lelijk uitgerokken...
Je moe eerst zorgen dat (als je beelden in 16/9 zijn gefilmd) je project ook in 16/9 staat:
..want het zou ook kunnen dat je met 16/9 beelden werkt in een 4/3 project. Dit kun je zien door de automatisch toegevoegde letterbox-balken:
Dan moeje gewoon vanuit je 16/9-project exporteren naar een 16/9 formaat.
Bvb: 720 x 404.
Dit kunnen gelijk welke getallen zijn, als je weet dat 16 gedeeld door 9 = 1,78 (dit getal is de verhoudingsfactor).
Dus als je 720 deelt door 1,78 = 404.
..want het zou ook kunnen dat je met 16/9 beelden werkt in een 4/3 project. Dit kun je zien door de automatisch toegevoegde letterbox-balken:
Dan moeje gewoon vanuit je 16/9-project exporteren naar een 16/9 formaat.
Bvb: 720 x 404.
Dit kunnen gelijk welke getallen zijn, als je weet dat 16 gedeeld door 9 = 1,78 (dit getal is de verhoudingsfactor).
Dus als je 720 deelt door 1,78 = 404.
...Maar ik zie nu net dat Vimeo het gemakkelijkst werkt met 16/9 beelden van 872 x 490.
Dit komt dus op hetzelfde neer ( 872/490 = 1,78 ), maar hiermee heb je dus gewoon een groter formaat, en dus bevorderlijker voor de kwaliteit.
Dit komt dus op hetzelfde neer ( 872/490 = 1,78 ), maar hiermee heb je dus gewoon een groter formaat, en dus bevorderlijker voor de kwaliteit.
mercikes!
maar euhm werkt toch ni bij mij :s
op de youtube wordt ie weer uitgerokken in de hoogte
en op de facebook... nja, daar gaat ie te traag:p
maar euhm werkt toch ni bij mij :s
op de youtube wordt ie weer uitgerokken in de hoogte
en op de facebook... nja, daar gaat ie te traag:p
vimeo eens proberen?
Pieter- Admin
- Aantal berichten : 598
Registratiedatum : 25-10-08
Niet vergeten "square pixels" aan te duiden bij de encoder!
swaf- Aantal berichten : 172
Registratiedatum : 31-10-08
Permissies van dit forum: