Enkele vraagjes...
+3
Bert
Pieter
bart
7 plaatsers
Enkele vraagjes...
Hallo,
Ik zit met twee kleine probleempjes waar ik jullie hulp wel zou kunnen bij gebruiken. Ten eerste ben ik nogal laat ingeschreven in deze richting waardoor ik een hele boel gemist heb. Ten tweede ben ik slechts ingeschreven voor een beperkt aantal vakken via een creditcontract, omdat ik naast mijn studies (waarvan ik een deel zelf moet betalen) ook nog af en toe moet gaan werken. Zo ben ik niet ingeschreven voor de praktijkvakken en ook niet voor fysica en a&d technieken.
Gezien ik niet ingeschreven ben voor de praktijk heb ik nu dus wel wat tijd om wat dingen in te halen, maar het probleem is dat ik voor paar vakken redelijk wat notities mankeer omdat ik zo laat ben ingeschreven. Voor media een maatschappij heb ik bijvoorbeeld geen notities over de lessen van De Pauw (ik vermoed dat die van Hessels zo wat de cursus volgen)en van de eerste drie lessen van montagetechnieken. Van cultuurgeschiedenis heb ik ook het grootste deel gemist maar daar staat er nu wel iets van op dokeos blijkbaar (maar is dit volledig?).
Mijn vraag is dus of er hier mensen zijn van wie ik deze ontbrekende notities eens zou mogen gebruiken en kopieren? Je kan me altijd mailen op cautaerts_bart@hotmail.com, of gewoon hier een berichtje of je emailadres zetten.
Merci
Ik zit met twee kleine probleempjes waar ik jullie hulp wel zou kunnen bij gebruiken. Ten eerste ben ik nogal laat ingeschreven in deze richting waardoor ik een hele boel gemist heb. Ten tweede ben ik slechts ingeschreven voor een beperkt aantal vakken via een creditcontract, omdat ik naast mijn studies (waarvan ik een deel zelf moet betalen) ook nog af en toe moet gaan werken. Zo ben ik niet ingeschreven voor de praktijkvakken en ook niet voor fysica en a&d technieken.
Gezien ik niet ingeschreven ben voor de praktijk heb ik nu dus wel wat tijd om wat dingen in te halen, maar het probleem is dat ik voor paar vakken redelijk wat notities mankeer omdat ik zo laat ben ingeschreven. Voor media een maatschappij heb ik bijvoorbeeld geen notities over de lessen van De Pauw (ik vermoed dat die van Hessels zo wat de cursus volgen)en van de eerste drie lessen van montagetechnieken. Van cultuurgeschiedenis heb ik ook het grootste deel gemist maar daar staat er nu wel iets van op dokeos blijkbaar (maar is dit volledig?).
Mijn vraag is dus of er hier mensen zijn van wie ik deze ontbrekende notities eens zou mogen gebruiken en kopieren? Je kan me altijd mailen op cautaerts_bart@hotmail.com, of gewoon hier een berichtje of je emailadres zetten.
Merci
bart- Aantal berichten : 117
Registratiedatum : 28-10-08
Re: Enkele vraagjes...
Oh, en waar kan ik ergens dat boek van van reybrouck vinden?
slecht nieuws... de lessen van hessels lijken ook niet echt helemaal zijn cursus te volgen. de cursus cultuurgeschiedenis die op dokeos staat (cultuurgeschiedenis2008.doc) lijkt me op het eerste zicht wél vrij accuraat. ik kan enkel hopen dat het forum hier wat actiever wordt en er op die manier aanvullingen en dergelijke zullen verschijnen.
het boekje over populisme is alleszins in de fnac te koop, en waarschijnlijk ook in de standaard boekhandel.
het boekje over populisme is alleszins in de fnac te koop, en waarschijnlijk ook in de standaard boekhandel.
Pieter- Admin
- Aantal berichten : 598
Registratiedatum : 25-10-08
Leeftijd : 35
waarschijnlijk dat de lessen van Hessels de cursus cultuurgeschiedenis niet volgen, als hij media en maatschappij geeft.
Bert- Aantal berichten : 157
Registratiedatum : 20-10-08
Leeftijd : 37
Pieter schreef:slecht nieuws... de lessen van hessels lijken ook niet echt helemaal zijn cursus te volgen.
Achzo, de keren dat ik geweest was leek het dat zijn "extra informatie" die hij in de les gaf wel allemaal ergens in die bijlagen terug te vinden was, maar ik kan ook mis zijn.
Hessels ging zijn ppt op Dokeos zetten, dus in feite heb je niet veel gemist.
Kristof- Aantal berichten : 297
Registratiedatum : 26-10-08
Bert schreef:waarschijnlijk dat de lessen van Hessels de cursus cultuurgeschiedenis niet volgen, als hij media en maatschappij geeft.
Hij heeft het over de lessen media en maatschappij die De Pauw heeft gegeven.
De curcus van cultuurgeschiedenis op dokeos is normaal gezien na gekeken door De Pauw
Andreas De Brabandere- Aantal berichten : 248
Registratiedatum : 22-10-08
Cultuurgeschiedenis
De cursus van vorig jaar is wel nagekeken, maar die van dit jaar (door Karen) volgens mij nog niet. Deze laatste zal wel ongeveer volledig moeten zijn aangezien ze 6 of 7 aantekeningen gebruikt en samengevoegd heeft.
Chris- Aantal berichten : 34
Registratiedatum : 04-11-08
Leeftijd : 39
Ja, het viel mij op dat het laatste stukje over de punkbeweging nogal onvolledig leek, ik dacht dat er daar wel enkele begrippen gevallen waren die nog wel belangrijk zouden kunnen zijn (semiotische guerilla bijvoorbeeld). Anders kunnen we een topic starten met eventueel aanvullingen ofzo hierop (over die punkbeweging bijvoorbeeld heb ik nog wel iets meer opgeschreven)?
cultuurgeschiedenis
okee, goed idee! Mijn aantekeningen zitten als het goed is al in die cursus verwerkt
Chris- Aantal berichten : 34
Registratiedatum : 04-11-08
Leeftijd : 39
Trouwens, waar kan je ergens de cursus voor toegepaste fysica vinden? Ik volg dat vak niet maar wil wel eens zien wat daar allemaal instaat...
We hebben zelf nog geen cursus gekregen, maar normaal gezien krijgen we die
de laatste les...
de laatste les...
bart schreef:Trouwens, waar kan je ergens de cursus voor toegepaste fysica vinden? Ik volg dat vak niet maar wil wel eens zien wat daar allemaal instaat...
Puur uit interesse. Je volgt dit vak niet meer zeg je, betekent dit dan dat je hier een vrijstelling voor hebt of het gewoon niet meer volgt? En in geval van het tweede, wat plan je er mee te doen? Meenemen naar volgend jaar ofzo..?
Pieter- Admin
- Aantal berichten : 598
Registratiedatum : 25-10-08
Wel, het zit zo dat ik mij gewoon niet voor alle vakken heb ingeschreven. Ik heb hiervoor nog iets anders gevolgd, maar had nog niet meteen zin om te werken. Omdat ik graag nog iets ind e audiovisuele wereld wou doen, maar niet goed weet wat heb ik me maar ingeschreven voor een aantal vakken en combineer ik dat met wat werken... Eigenlijk een beetje shoppen in de richting bgm En als je moet kiezen tussen een aantal vakken, is toegepaste fysica misschien niet meteen eerste keus .
Als de richting mij echt ligt kan ik me volgend jaar volledig inschrijven (hier of ergens anders) en heb ik een hoop vrijstellingen. Als het toch niet helemaal is wat ik ervan verwachtte heb ik toch geen geld gespendeerd aan een volledig jaar, dat is een beetje de redenering. Het neigt wel eerder naar het eerste, maar we zien wel.
Als de richting mij echt ligt kan ik me volgend jaar volledig inschrijven (hier of ergens anders) en heb ik een hoop vrijstellingen. Als het toch niet helemaal is wat ik ervan verwachtte heb ik toch geen geld gespendeerd aan een volledig jaar, dat is een beetje de redenering. Het neigt wel eerder naar het eerste, maar we zien wel.
Permissies van dit forum: