earcleaning
+8
Andreas De Brabandere
billycaron
Tjoez
Thomas C
witkap
Kristof
Koen
thibaut
12 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
earcleaning
zijn er nog mensen die de vakantieopdracht voor earcleaning moeten maken ?
thibaut- Aantal berichten : 109
Registratiedatum : 22-10-08
Leeftijd : 35
Re: earcleaning
ik ook en ik snap er niks van: examen van muziek ging heel goed en in totaal heb ik een 9, dus die taak zou echt al heel slecht moeten zijn geweest. Kzal het morgen wel horen zeker...
Kristof- Aantal berichten : 297
Registratiedatum : 26-10-08
Kristof schreef:ik ook en ik snap er niks van: examen van muziek ging heel goed en in totaal heb ik een 9, dus die taak zou echt al heel slecht moeten zijn geweest. Kzal het morgen wel horen zeker...
tege wa uur gaade gij, kwesti dak iet em om tege te prate :p
witkap- Aantal berichten : 185
ja ik snap het ook totaal
die dingen in mijn taak van barton fink kwamen toch vrij goed overeen met datgene wat we in die feedback les gezien hebben.
heb dan ook een 9 ..
gohja, mss kunnen we wel wa samenwerken
kwestie van er toch zoveel mogelijk uit te halen ...
(btw, tis echt nen enorm saaie film)
constante POV, beetje à la Cloverfield
die dingen in mijn taak van barton fink kwamen toch vrij goed overeen met datgene wat we in die feedback les gezien hebben.
heb dan ook een 9 ..
gohja, mss kunnen we wel wa samenwerken
kwestie van er toch zoveel mogelijk uit te halen ...
(btw, tis echt nen enorm saaie film)
constante POV, beetje à la Cloverfield
thibaut- Aantal berichten : 109
witkap schreef:Kristof schreef:ik ook en ik snap er niks van: examen van muziek ging heel goed en in totaal heb ik een 9, dus die taak zou echt al heel slecht moeten zijn geweest. Kzal het morgen wel horen zeker...
aangezien ik het rooster niet weet (heeft iemand daar ne foto van ofzo??) en ik bij 2/3 docenten wil gaan, zal ik daar waarschijnlijk (hangt er vanaf of ek uit mijn bed raak) braafkes staan om 10u.
Kristof schreef:witkap schreef:Kristof schreef:ik ook en ik snap er niks van: examen van muziek ging heel goed en in totaal heb ik een 9, dus die taak zou echt al heel slecht moeten zijn geweest. Kzal het morgen wel horen zeker...
aangezien ik het rooster niet weet (heeft iemand daar ne foto van ofzo??) en ik bij 2/3 docenten wil gaan, zal ik daar waarschijnlijk (hangt er vanaf of ek uit mijn bed raak) braafkes staan om 10u.
zo vroeg gaak et ni make :p
Thomas C schreef:jep hier ook gebuisd, wordt weer plezant alst al ne saaie film blijkt te zijn
tziet er ook nen saaie uit kheb em daarjuist is doorscrolt.
Kheb em gedownload, maar twas divx dus kmoest een divx component installere voor mijne quicktime maar nu krijg ik geen geluid. Weet iemand waaraan da ligt en hoe ik da kan oplossen?
hier ook een buis op barton fink. vind het ook maar raar, had ook zeer veel overeenkomsten met de nabespreking in de les en heb maar een zeven op die taak.
billycaron- Aantal berichten : 31
Registratiedatum : 26-11-08
Leeftijd : 34
Iemand die film al gezien? Ik vind dat daar opt eerst zicht/gehoor precies maar weinig over te zeggen valt...
ik had 4 op 20 blijkt nu
Andreas De Brabandere- Aantal berichten : 248
Volgens mij is 'point of hearing' redelijk belangrijk! Al direct na de begingeneriek, eerst hartslag dan stillekes aan wa gemurmel van de dokters, of zo ne rumble als hij nie goed wakker is en ze zijn z'n voeten aan het loswerken. Zo'n dingen vallen mij op.Thomas C schreef:Iemand die film al gezien? Ik vind dat daar opt eerst zicht/gehoor precies maar weinig over te zeggen valt...
Chiel- Aantal berichten : 22
Registratiedatum : 18-12-08
hey, ik moet die ook doen.
ik ben niet langs geweest bij de docent die dag, maar het ging op dokeos komen..
heb daar nog niks gezien.
Kan iemand mij helpe?
en tegen wanneer moet da?
ik ben niet langs geweest bij de docent die dag, maar het ging op dokeos komen..
Kan iemand mij helpe?
franknieuwenhuis- Aantal berichten : 26
Registratiedatum : 20-10-08
Leeftijd : 36
Normaal hebt ge ne mail gekregen via uw studentenmail. Op dokeos staan sjablonen die ge kunt gebruiken om de taak te maken.franknieuwenhuis schreef:hey, ik moet die ook doen.
Kan iemand mij helpe?
De taak moet deze week af zijn.
We gaan er is aan beginnen. De film valt nog mee (mensen die geen frans klappen, download de ondertitels... het is best nog grappig). De eerste informatie kun je uit reviews halen.
Soit ik heb mij de soundtrack gedownload. Misschien kan dit helpen.Torrent
Soit ik heb mij de soundtrack gedownload. Misschien kan dit helpen.Torrent
Pierre- Aantal berichten : 8
Registratiedatum : 10-11-08
Leeftijd : 34
iemand enig idee hoedat die taak hem moet bereiken?
Ik verwacht deze taak in de week van 17 augustus. (eerder mag ook)
voor inlichtingen en leveringen:
michel.coquette@docent.ehb.be
Gebruik het sjabloon met bladspiegel.
(document sjabloon)
Kristof schreef:Ik verwacht deze taak in de week van 17 augustus. (eerder mag ook)
voor inlichtingen en leveringen:
michel.coquette@docent.ehb.be
Gebruik het sjabloon met bladspiegel.
(document sjabloon)
ik dacht dat je bij leveringen steeds moet aftekenen
Hoeveel bladzijde hebben degene die af hebben of aan bezig zijn zoal? Dat ik een beetje een gedacht heb of ik aan het overdrijven ben of nie.
7 en een doorlopende tekst niets te titelen het zal hem lere mij te buizeChiel schreef:Hoeveel bladzijde hebben degene die af hebben of aan bezig zijn zoal? Dat ik een beetje een gedacht heb of ik aan het overdrijven ben of nie.
witkap schreef:7 en een doorlopende tekst niets te titelen het zal hem lere mij te buizeChiel schreef:Hoeveel bladzijde hebben degene die af hebben of aan bezig zijn zoal? Dat ik een beetje een gedacht heb of ik aan het overdrijven ben of nie.
keej, da zit snor, heb er al zo'n 4 en zit in de helft denk ik, met tussentiteltjes
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: