Montagetechnieken
+3
Torres
Bert
Koen
7 plaatsers
Montagetechnieken
Heeft er iemand Avid op cd-rom die ik kan lenen en op mijn computer zetten? Ik kan het programma ook downloade van het internet (www.warez-bb.org => zeer handige site!!) ma dan ligt de server op ons kot weer plat!
Re: Montagetechnieken
ben er ook al op zoek naar geweest, als je eens een torrent doorgeeft zal ik kijken wat ik kan doen.
Heb namelijk ook de pc versie nodig ipv mac.
Heb namelijk ook de pc versie nodig ipv mac.
Bert- Aantal berichten : 157
Registratiedatum : 20-10-08
Leeftijd : 37
laat maar, ik zoek er zelf wel naar
Bert- Aantal berichten : 157
Leeftijd : 37
Bert schreef:laat maar, ik zoek er zelf wel naar
btw, kan final cut ook op windows draaien?
En wat Patrick Geeraerts zei over dat je tegenwoordig op elke pc ook mac osx kan draaien dient toch met dikke korrel zout genomen te worden. Je zal nauwkeurig elk stukje hardware moeten uitkiezen zodat het zeker compatibel is en dan nog zal het niet zo evident zijn het geïnstalleerd te krijgen.
Als dit alles geslaagd is heb je natuurlijk wel een pc voor 900 euro met de kracht van een mac pro van 2800 euro.
Om nog maar te zwijgen over de belachelijk dure Cinema Displays van Apple.
Vieze geldwolven...
Waarom is de combinatie Apple + Final Cut dan zo aan het groeien in het multimedia wereldje?
Final Cut Studio kost 1300 euro.
Avid Media Composer 2260 euro.
Als dit alles geslaagd is heb je natuurlijk wel een pc voor 900 euro met de kracht van een mac pro van 2800 euro.
Om nog maar te zwijgen over de belachelijk dure Cinema Displays van Apple.
Vieze geldwolven...
Waarom is de combinatie Apple + Final Cut dan zo aan het groeien in het multimedia wereldje?
Final Cut Studio kost 1300 euro.
Avid Media Composer 2260 euro.
Pieter- Admin
- Aantal berichten : 598
Registratiedatum : 25-10-08
Leeftijd : 35
Ik denk dat daar goeie reden voor zijn.
Anders zouden ze het niet doen.
Ik denk dat onderhande stabiliteit een factor kan zijn.
Wen er maar aan, de professionele entertainment wereld is gewoon duur.
Denk maar aan al die Audio/muziek software.
Anders zouden ze het niet doen.
Ik denk dat onderhande stabiliteit een factor kan zijn.
Wen er maar aan, de professionele entertainment wereld is gewoon duur.
Denk maar aan al die Audio/muziek software.
franknieuwenhuis- Aantal berichten : 26
Leeftijd : 36
Ik ga me daar nen keer opsmijten... naaste maand werk final cut perfect op mijn xp systeem vent !
Avid
Voor de geïnteresseerden met een modem die der wel tegen kan: Hier kunt ge Avid Xpress gewoon downloaden (http://www.warez-bb.org/viewtopic.php?t=1055753&highlight=). Ik ben het nu thuis aant downloaden, hier is het downloadmaximum hoger.
lukt de download of werkt hij niet zoals vele anderen
witkap- Aantal berichten : 185
Registratiedatum : 22-10-08
Bij mij werkt de download wel, alleen kan ik hem niet openen, ma ik denk da ge ze eerst alle 3 moet downloaden, die vormen 1 geheel.
er sta wel een comment bij van eene die zegt dat er een virus op zit.
Andreas De Brabandere- Aantal berichten : 248
met nen goeie antivirus kan da geen probleem geven
trouwens is deze versie voor xp of vista
trouwens is deze versie voor xp of vista
Ik heb het ondertussen kunnen downloaden. De vorige voorgestelde download-url werkte nie bij mij (en ik heb xp). Deze werkt wel: http://www.warez-bb.org/viewtopic.php?t=606213&sid=a34c84c31ee85d43c9439477d434a5bf&start=0.
Download eerst 1, dan 2, dan 3. Download ook 7-zip om het te extracten. Extract dan file eindigend op 001 via rechtermuisknop - 7-zip - extract here. Als alles goed gaat, maakt hij een map aan, daarin moet ge gaan zoeken naar de setup - file. And voila!!
Download eerst 1, dan 2, dan 3. Download ook 7-zip om het te extracten. Extract dan file eindigend op 001 via rechtermuisknop - 7-zip - extract here. Als alles goed gaat, maakt hij een map aan, daarin moet ge gaan zoeken naar de setup - file. And voila!!
en gij hebt vista want ik heb op de site van avid geleze da et enkel voor xp en sp2 compatibel is
tja das nen usb da illegale toestanden moet tegenhouden
Dongle is een apparaat, een soort usb-stick zeg maar, die je dus in je usb-poort moet steken telkens je avid opstart. Best aardige kopieerbeveiliging. Maar ook dit kan omzeild worden door soort cracks die een usb-poort simuleren, evenals die dongle.
Zoek gewoon Adobe Premiere, zelfde concept, makkelijker te kraken, of monteer je solo op school, docenten hebben het liever als je hen wat raad (naar het schijnt).
Zoek gewoon Adobe Premiere, zelfde concept, makkelijker te kraken, of monteer je solo op school, docenten hebben het liever als je hen wat raad (naar het schijnt).
Pieter- Admin
Nu werkt het wel. Ge kunt in de map EQX ofzo. Uw file laten "patchen". Daarmee kraakt ge het programma.
Ik wou net montage leren, ma ik mis e paar stukskes. De laatste les van september hebk totaal nie (het deel wa bij mij voor parallelmontage komt). Ik mis ook nog de betekenis van overwrite, 3-point editing en niet-lineaire montage.
Koen schreef:Ik wou net montage leren, ma ik mis e paar stukskes. De laatste les van september hebk totaal nie (het deel wa bij mij voor parallelmontage komt). Ik mis ook nog de betekenis van overwrite, 3-point editing en niet-lineaire montage.
Heb net cursus even bekeken... kheb die 3 begrippen ook nie staan... waarschijnlijk hebbek dus ook nie alles lessen staan... zou wel welkom zijn
ik wil niet de asshole zijn die op elke vraag "fucking google it" antwoordt, maar de betekenis van deze begrippen zijn nu echt wel gemakkelijk te vinden op het internet hoor...
Pieter- Admin
Permissies van dit forum: